Kerthelység

2010. jan 30.

Költözés előtt a polgármesteri hivatal irodái

Írta: admin Kategória: Fogyasztó és állampolgár

– Hamarosan megkezdődik a Munkácsy Mihály utca újjáépítése. Milyen változással jár ez?
– A Munkácsy Mihály utca és az új városháza építési munkálatainak megkezdése előtt a lebontásra váró épületekben működő polgármesteri hivatali irodák a tavasz folyamán ideiglenes működési helyükre, a GL Outlet egyik helyiségébe költöznek.

A munkák megkezdéséhez már csak a pályázati pénzeket folyósító állami szervek és Törökbálint önkormányzata között a támogatási szerződés megkötése van hátra. Ez a szerződés a projektre elnyert pályázati összeg pontos folyósítási menetrendjét rögzíti. Az önkormányzat részéről minden készen áll. Számításaink szerint leghamarabb márciusban kerülhet sor a költözésre, de a támogatási szerződés megkötésének elhúzódása miatt ez az időpont csúszhat.
– A költözés kapcsán milyen változások várhatók a polgármesteri hivatali ügyintézésben?
– A költözködés a támogatási szerződés aláírását követően azonnal megkezdődik. Ebből azonban az ügyfelek remélhetőleg nem sokat vesznek majd észre, mert a háttéranyagok folyamatos költöztetése alatt a régi irodákban az ügyfélfogadás a régi helyen és a megszokott ügyfélfogadási időben folyamatos lesz. Az ügyintézők csak a legutolsó pillanatban költöznek majd az új helyre. Tehát például pénteken még a régi helyen zajlik az ügyintézés, hétfőn pedig már az új helyen várják az ügyfeleket munkatársaink. Így egyetlen nap sem fog kimaradni az ügyintézés rendjéből. A költözés, illetve az ügyintézési rend változásáról folyamatosan és időben tájékoztatjuk az ügyfeleket.
– Hogyan lehet majd tömegközlekedéssel megközelíteni az új irodákat?
– Ezzel kapcsolatban tárgyalásban vagyunk a Volán, a BKV és a helyi buszjáratot működtető cég képviselőivel is. Mindenképpen gondoskodunk arról, hogy Törökbálint lakói közösségi közlekedéssel is könnyen megközelíthessék az irodákat.  A telefonszámok várhatóan nem változnak.
– Konkrétan melyik polgármesteri hivatali irodák költöznek?
– A lakossági ügyintézést végző irodák közül a következő egységek költöznek: építéshatósági iroda, oktatási referensek, igazgatási iroda, adóügyi iroda és a közterület-felügyelet. Ezeken az egységeken kívül az új helyre költözik még az informatikus, az iktató, az aljegyző és a törvényességi ellenőr.



Lapozzon bele
november–decemberi számunkba!